مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17اقتصادي

گوشت قرمز در کرمانشاه ارزان می شود + قیمت


در پی بالا بودن قیمت گوشت قرمز در قصابی های کرمانشاه در مقایسه با قیمت دام زنده، مسئولین استان تصمیم به بررسی چرایی این امر و در نهایت سامان دادن به این وضعیت گرفتند.

- ایسنا/کرمانشاه در پی بالا بودن قیمت گوشت قرمز در قصابی های کرمانشاه در مقایسه با قیمت دام زنده، مسئولین استان تصمیم به بررسی چرایی این امر و در نهایت سامان دادن به این وضعیت گرفتند.

به این منظور نشست تنظیم بازار گوشت قرمز استان با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار و پس از کار کارشناسی و آنالیز قیمت ها، منتج به تصویب قیمت های جدید برای گوشت قرمز شد و آنطور که مسئولین می گویند این قیمت ها به قصابی ها ابلاغ شده و حالا باید منتظر ارزان شدن گوشت قرمز باشیم.

مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز استان از امروز(27 اردیبهشت) قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط در استان 98 هزار تومان و این قیمت برای گوشت مخلوط گوسفندی 110 هزار تومان خواهد بود.

بیگلری با اشاره به ابلاغ قیمت گوشت قرمز به قصابی ها، گفت: قیمت های جدید به قصابی ها ابلاغ شده، لذا از امروز قیمت گوشت قرمز در استان کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز در کرمانشاه ارزان می شود + قیمت

گوشت قرمز در کرمانشاه ارزان می شود + قیمت