مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17اقتصادي

ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا در راستای مراکز رشد در شهرستان های زنجان


ظرف یک هفته آینده باید فضای لازم و مورد نیاز برای راه اندازی مراکز رشد و نوآوری در شهرستان های فاقد شعبه پارک علم و فناوری استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه توسعه اکوسیستم علم و فناوری استان اظهار کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم توسعه همه جوامع در زمان حاضر بر محور توسعه فناوری و گسترش پارک های علم و فناوری است.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی عمده فعالیت های نوآورانه و فناورانه، بهره فوق العاده از نیرو و امکانات کم برای تحقق ارزش افزوده بالا است.

استاندار زنجان به ضرورت توجه به توسعه و گسترش فرهنگ بهره وری و ارتقای ارزش افزوده تاکید کرد و گفت: در این راستا باید همه تلاشمان را برای توسعه فعالیت های نوآورانه به کار بگیریم.

حقیقی گفت: اگر ارزش فعالیت پارک های علم و فناوری را بدانیم بدون شک همه ما برای فراهم کردن فضا و امکانات برای راه اندازی چنین مراکزی رغبت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما در صنعت خودروسازی قدمت زیادی داریم ولی جایگاه رقابتمان در دنیا در این صنعت به اندازه قدمت آن نیست، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این عرصه باید بر رقابت پذیری و ایجاد ارزش افزوده متمرکز شویم و این مهم از طریق فعالیت های فناورانه به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا در راستای مراکز رشد در شهرستان های زنجان

ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا در راستای مراکز رشد در شهرستان های زنجان