مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17سياسي

مترو تهران به باقرخان می رسد/زمان افتتاح پایانه اکباتان


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پایانه اکباتان گفت: در 2 ماه آینده، ایستگاه های مترو باقرخان درخط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح ایستگاه های جدید مترو اظهراداشت: در 2 ماه آینده، ان شاءالله ایستگاه های باقرخان درخط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به  بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این 2 ایستگاه ، شمار ایستگاه های تکمیل شده در دوره کنونی مدیریت شهری به عدد 30 و در کل تعداد ایستگاه های شبکه خطوط هفتگانه به عدد 141 خواهد رسید.

وی افزود: تمام تلاش دست اندرکاران امر این است که تا پایان این دوره مدیریت شهری غیر از ایستگاه های ذکر شده، دو ایستگاه دیگر در خطوط 6 و 7 به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مترو به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 اشاره کرد و افزود: در تیر و با مهیا شدن مقدمات کار، امکان شروع فعالیت های مربوط به بخش توسعه شرقی خط 4 که مورد توجه و تأکید شهردار تهران نیز است، وجود دارد.

وی بیان داشت: از طرفی انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه مسیر توسعه جنوبی خط 6 نیز در همین یکی دو ماه پیش رو به پیشرفت قابل قبولی برسد تا کار ساخت 4 ایستگاه واقع در این پروژه از همین امسال وارد مرحله جدی تری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران به باقرخان می رسد/زمان افتتاح پایانه اکباتان

مترو تهران به باقرخان می رسد/زمان افتتاح پایانه اکباتان