مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17سياسي

با تحقق اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه ها فاصله داریم/تحول سرفصل دروس معارف


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اهمیت سند اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه ها یک سند ارزشمند است که ما با تحقق اهداف این سند فاصله داریم.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مطرح کرد با تحقق اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه ها فاصله داریم/تحول سرفصل دروس معارف رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اهمیت سند اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه ها یک سند ارزشمند است که ما با تحقق اهداف این سند فاصله داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم رونمایی طرح تحول و بازبینی عناوین و سرفصل های دروس معارف اسلامی گفت: خدا را شاکریم که در این جلسه شاهد به ثمرنشستن تلاش ها در مسیری که رسالت های اصلی نهاد است، هستیم و این گامی که برداشته شد، نتیجه بخشی از به ثمر نشستن ماموریت ها و مطالبات و رسالت بزرگی است که برعهده اساتید معارف بود.

وی در ادامه به اهمیت دروس معارف به عنوان دروس ضروری مورد نیاز جامعه دانشگاهی اشاره و اظهار کرد: از این جهت اهتمامی که در مجموعه مقررات و اسناد بالادستی آموزش عالی این دروس اتفاق افتاده، اهتمام بسیار ویژه ای است و استانداردهایی که در بحث سرفصل ها و متون دروس وجود دارد، نشان دهنده اهتمامی است که سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تحقق اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه ها فاصله داریم/تحول سرفصل دروس معارف

با تحقق اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه ها فاصله داریم/تحول سرفصل دروس معارف