مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17اقتصادي

هیچ واحد تولیدی نباید به علت بدهی بانکی تعطیل شود


چرخ هیچ واحد تولیدی در استان نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به ابلاغ اخیر قوه قضاییه در خصوص واحدهای تولیدی راکد به استان ها، اظهار داشت: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری شعار سال را حول محورهای اقتصاد مقاومتی و تولید قرار داده اند و مبنای این شعارها هم بیشتر روی تولید، اشتغال جوانان و رونق اقتصادکشور بوده است.

وی تصریح کرد: در قوه قضاییه هم در دو سه سال اخیر اهتمام جدی روی این مسئله وجود داشته، چرا که بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل مشکلات حقوقی، بانکی و بیمه ای دچار رکود می شوند و احیانا ظرفیت تولید خود را از دست داده و تعطیل می شوند.

کرمی افزود: در این راستا ریاست محترم قوه قضاییه دستوراتی را به استان های کشور ابلاغ کردند که روی بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید تاکید جدی داشته باشند و برای رفع مشکلات حقوقی و بانکی این واحدها تلاش کنیم.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: پس از بررسی علت تعطیلی این واحدها مشخص شد تعدادی از آن ها به دلیل مشکلاتی همچون نداشتن مدیریت، تخصص و دانش و… دچار رکود شده اند، برخی دیگر از این واحدهای تولیدی هم قوانین به ظاهر قانونی بانکی دست و پای آن را بسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی نباید به علت بدهی بانکی تعطیل شود

هیچ واحد تولیدی نباید به علت بدهی بانکی تعطیل شود