مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-17سياسي

روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان هستند


رییس هیات مدیره مخابرات از روابط عمومی ها به عنوان اولین پیشگامان اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح و سریع روابط عمومی ها جبران می شود.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران،دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزش هایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه کنند تبریک گفت.

وی با گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه های بازار، تکنولوژی، عملیات، بهره وری، هزینه و درآمد ارائه می شود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است.

دکتر محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار روابط عمومی ها در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان افزود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز، به مشتری القا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان هستند

روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان هستند