مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-17سياسي

دادستان گرگان: پرونده درگیری روستای قرن آباد با سرعت رسیدگی می شود


دادستان عموم و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به حادثه درگیری در روستای قرن آباد گرگان، گفت: پرونده با دقت و سرعت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه اغماضی در روند آن صورت نخواهد گرفت.

- ایسنا/گلستان دادستان عموم و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به حادثه درگیری در روستای "قرن آباد" گرگان، گفت: پرونده با دقت و سرعت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه اغماضی در روند آن صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد جرایم خشن و جرایمی که نظم و امنیت عمومی را برهم می زند، دستگاه قضایی قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

قانون برای افرادی که بخواهند نظم و آرامش مردم را بهم بزنند، مجازات سختی را در نظر گرفته تا برای دیگر مجرمان درس عبرتی باشد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع درگیری روستای قرن آباد و جریحه دار شدن افکار عمومی، اظهار کرد: مراتب بلافاصله در دستور کار بازپرس ویژه قرار گرفت که با تلاش بی وقفه نیروی انتظامی 4 نفر از عوامل درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عموم و انقلاب مرکز استان گلستان بیان کرد: مجرمان و کسانی که در پی این هستند با اینگونه اعمال برای خودشان اسم و رسمی ایجاد کنند، دنبال این کارها نروند که قطعا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و امنیتی این افراد را هرکجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان گرگان: پرونده درگیری روستای قرن آباد با سرعت رسیدگی می شود

دادستان گرگان: پرونده درگیری روستای قرن آباد با سرعت رسیدگی می شود