مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-17سياسي

عملیات ترمیم جاده سه راه حسن آباد – چرمشهر ورامین انجام شد


عملیات ترمیم جاده سه راه حسن آباد – چرمشهر که با دستور استاندار تهران از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، - ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: عملیات ترمیم جاده سه راه حسن آباد – چرمشهر که با دستور استاندار تهران از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، با تکمیل آسفالت ریزی به اتمام رسید.

حسین کاغذلو روز شنبه 26 اردیبهشت در جریان بازدید از جاده مواصلاتی ورامین – چرمشهر گفت: جاده چرمشهر به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان ورامین به محور قم – گرمسار، از اهمیت ویژه ای در حوزه حمل و نقل جاده ای به ویژه خودروهای سنگینی که به استان های جنوبی و شرقی کشور تردد می کنند برخوردار است.

وی افزود: تردد روزانه بیش از 12 هزار دستگاه خودرو که اغلب آن ها را خودروهای سنگین تشکیل می دهد ، باعث شده بود تا بخشی از محور از سه راهی حسن آباد تا محور قم - گرمسار از وضعیت نامناسبی برخوردار شود که این امر مشکلات بسیاری را برای خودروها و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه به وجود آورده بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در جریان افتتاح بزرگراه ورامین – قزوین موسوم به بزرگراه غدیر در هفتم اسفندماه سال گذشته، استاندار تهران به مردم شهرستان ورامین و صاحبان صنایع قول داد تا کمتر از 10 روز عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ترمیم جاده سه راه حسن آباد – چرمشهر ورامین انجام شد

عملیات ترمیم جاده سه راه حسن آباد – چرمشهر ورامین انجام شد