مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-17سياسي

تکذیب ممنوع الخروجی همسر ظریف


انون مجلس الزام آور است.

این قانون درباره منع دسترسی های فراپادمانی آژانس بود که از سه ماه گذشته آغاز شده و اکنون آژانس هیچ دسترسی فراپادمانی ندارد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه موضوعی به نام توافق اولیه در مذاکرات هسته ای وجود ندارد، گفت: درصد قابل توجهی از مسائل باقی مانده در کارگروه های سه گانه تکمیل شده و درصدی هم به تصمیمات سیاسی نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، سعید خطیب زاده روز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه امیدوارم به زودی آرمان بلند فلسطین تحقق یابد و شاهد آزادی فلسطین باشیم، روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان رسانه ای تبریک گفت.

خطیب زاده در اول این نشست بیانیه ای را به زبان عربی خطاب به جامعه جهانی و کشورهای عربی قرائت کرد و پس از آن ادامه نشست با خبرنگاران برگزار شد.

وی با اشاره به تحولات حوزه دپیلماسی در هفته گذشته گفت: حوزه سیاست خارجی هفته گذشته شاهد تحولات و اقدامات مهمی بود که بخشی از آن به تحولات در سرزمین اشغالی و برخی در منطقه و حوزه روابط خارجه ایران برمی گردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: وزیر امور خارجه دوشنبه گذشته با همتای عراقی درباره تحولات عراق و سرکنسولی ایران در کربلا گفت و گو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ممنوع الخروجی همسر ظریف

تکذیب ممنوع الخروجی همسر ظریف