مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-17بين الملل

الجزیره نوع بمب های استفاده شده در حمله به برج الجلاء در غزه را مشخص کرد


شبکه الجزیره طی تحقیقی از بمب های شدید الانفجار و ویرانگر استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی برای تخریب برج الجلاء در غزه پرده برداشت.

- الجزیره نوع بمب های استفاده شده در حمله به برج "الجلاء" در غزه را مشخص کرد شبکه الجزیره طی تحقیقی از بمب های شدید الانفجار و ویرانگر استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی برای تخریب برج الجلاء در غزه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه الجزیره از بمب های شدید الانفجار و ویرانگر استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی برای تخریب برج الجلاء؛ محل استقرار شبکه ها و خبرگزاری های بین المللی در غزه ازجمله آسوشیتدپرس و الجزیره پرده برداشت.

الجزیره با انجام تحقیقاتی و با استناد به تحلیل تصاویر بمباران برج های غزه توسط کارشناسان نظامی اعلام کرد: به احتمال زیاد بمب های استفاده شده در این عملیات بمب های شدید الانفجار و ویرانگر GBU-31 و GBU-39 بوده است.

طبق این گزارش، بمب های GBU-31 همچنین به نام JDAM ، به معنای مهمات حمله مستقیم مشترک، شناخته می شوند و برای نفوذ به مکان های نظامی بسیار مستحکم ساخته شده اند.

الجزیره در ادامه گزارش داد که نتیجه گیری کارشناسان نظامی مذکور با ویدئوی منتشر شده توسط حساب کاربری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در توییتر مطابقت دارد که نشان می دهد این مهمات توسط جنگنده های این رژیم بارگیری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره نوع بمب های استفاده شده در حمله به برج الجلاء در غزه را مشخص کرد

الجزیره نوع بمب های استفاده شده در حمله به برج الجلاء در غزه را مشخص کرد