مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-17اقتصادي

افزایش 51 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی در ایلام


جانشین انتظامی استان با بیان اینکه در دو ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز را شاهد بوده ایم گفت:تعداد 189نفر از متهمان دستگیر شده اند.

- ایسنا/ایلام جانشین انتظامی استان با بیان اینکه در دو ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز را شاهد بوده ایم گفت:تعداد 189نفر از متهمان دستگیر شده اند.

سرهنگ شهاب عزیززاده در جلسه قرارگاه عملیات امنیت اقتصادی استان بر ضرورت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق تاکید و اظهار کرد: مسائل اقتصادی یکی از راهبردی ترین و تعیین کننده ترین عرصه های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب است که بایستی با عزم همگانی در این زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپا بوده و با رویکرد پیش بینی ، پیشگیری و مقابله کار خود را آغاز کرده است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان در این مدت کوتاه کشفیات قابل قبولی را در بحث قاچاق کالا و ارز در استان داشته است.

عزیززاده با اشاره به اینکه اساس اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی است پیشگیری از ورود قاچاق به داخل استان را یکی دیگر از ماموریت های حساس این پلیس دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 51 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی در ایلام

افزایش 51 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی در ایلام