مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-17دانش

مسئولان استهبان مانع از تعطیلی مرکز آموزش عالی این شهرستان شوند


دبیر سابق شورای صنفی دانشجویی مرکز آموزش عالی استهبان با گلایه از اجرای مصوبه آمایش مراکز آموزش عالی، خواستار اتحاد مسئولان شهرستان جهت تعطیل نشدن این مرکز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال 94 بود که طرح آمایش مراکز آموزش عالی در جهت تعطیلی یا ادغام با مراکز دیگر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید اما تا سال 99 اجرایی نشد.

از سال گذشته و با مجازی شدن دانشگاه ها اجرای این مصوبه از خراسان کلید خورد و کم کم به فارس رسید.

مصاحبه تند رییس دانشگاه بیرجند سبب شد این مصوبه در دانشگاه بیرجند به مرحله اجرا در نیاید، همچنین در استان فارس نیز دانشگاه جهرم هدف قرار گرفت که اتحاد مسئولان دانشگاه، امام جمعه و نماینده مانع از اجرای این آمایش شد.

از یک ماه پیش نوبت به مرکز آموزش عالی استهبان رسیده است که بنا به گفته های دبیر سابق شورای صنفی دانشجویی این مرکز، از ارسال نامه وزارت علوم به مرکز اموزش عالی استهبان حرف و حدیث ها آغاز شد.

علیرضا پاکباز در این زمینه اظهار داشت: 28 فروردین ماه امسال نامه ای از وزارت علوم به این مرکز ارسال شد که بر اساس آن، از ترم جدید پذیرش دانشجو در رشته عمران لغو مجوز شده است.

وی افزود: این در حالی است که مرکز آموزش عالی استهبان در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست و عمران دانشجو می پذیرد و رشته عمران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استهبان مانع از تعطیلی مرکز آموزش عالی این شهرستان شوند

مسئولان استهبان مانع از تعطیلی مرکز آموزش عالی این شهرستان شوند