مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-17سياسي

اصلح انتخابات دارای چه شاخصی است و کدام شاخص برای این انتخابات مهمتر است؟


ثبت نام از متقاضیان نامزدی پست ریاست جمهوری به اتمام رسید و کار بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان قانون اساسی شروع و اسامی افرادی را که احراز هویت شوند را در 6 خرداد اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ثبت نام از متقاضیان نامزدی پست ریاست جمهوری به اتمام رسید و کار بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان قانون اساسی شروع و اسامی افرادی را که احراز هویت شوند را در 6 خرداد اعلام می کند و افراد احراز هویت شده از این تاریخ نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری می شوند تا مردم از بین این افراد صالح، فرد اصلح را در تاریخ 28 خرداد انتخاب و منتخب مردم سکان قوه مجریه را به مدت چهار سال به عهده می گیرد.

حال مهمترین مساله این است که: با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه یک کاندیدای اصلح برای بر دوش گرفتن امانت پست ریاست جمهوری مردم چیست؟ و چگونه باید او را تشخیص داد؟ مقام معظم رهبری همیشه در برخی از سخنرانی های پیش از انتخابات های مختلف به بیان اهمیت این مهم و وظایف رییس جمهور می پردازند، آنچه از مجموعه سخنان ایشان در باب شاخص نامزد اصلح می توان احصاء کرد به شرح زیر است: * تدیّن * تعهد و خوشنامی * وفاداری به انقلاب و ایستادگی در راه آن * عزم و اراده و نفوذناپذیری در مقابل دشمن و افراد ناصالح * دارای برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلح انتخابات دارای چه شاخصی است و کدام شاخص برای این انتخابات مهمتر است؟

اصلح انتخابات دارای چه شاخصی است و کدام شاخص برای این انتخابات مهمتر است؟