مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-17سياسي

اجمالی/ اجمالی/ تشکر و قدردانی وزیر بهداشت از اقشار مختلف مردم برای رعایت پروتکل ها


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کسی که فقط یک دکه داشت و همه امیدش به درآمد این دکه برای امرار معاش بود با درخواست ما دکه را بست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  وزیر بهداشت که به منظور سفری سه روزه به چند شهرستان استان با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد، در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی شرکت کرد.

دکتر سعید نمکی در این نشست ضمن قدردانی از نهادهای همراه و همکار در مقابله با کرونا مانند نیروهای بسیج در طرح حاج قاسم سلیمانی، دستگاه های امنیتی و اجرایی، روحانیون و مردم گفت: با همه سلول هایم باید از مردم عزیز سرزمینی تشکر کنم که در اوج تنگدستی رعایت های عظیم کردند.

وی افزود:کسی که فقط یک دکه داشت و همه امیدش به درآمد این دکه برای امرار معاش بود با درخواست ما دکه را بست، کسی که همه عمرش از یک کسب و کار جزیی اداره می شد و من چون کارگرزاده ام خوب می دانم که رنج معیشت برای خانواده ای که باید در شبانه روز کار کند تا آبرومندانه زندگی کند و امور معیشت بگذرد چقدر سخت است که برای یک ماه و چند هفته محل کسب و کار را تعطیل کند.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه تشکر می کنم از عاشقان اهل بیت(ع) و مشتاقانی که امیدشان به این بود که دو سه روزی را وقت پیدا کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ اجمالی/ تشکر و قدردانی وزیر بهداشت از اقشار مختلف مردم برای رعایت پروتکل ها

اجمالی/ اجمالی/ تشکر و قدردانی وزیر بهداشت از اقشار مختلف مردم برای رعایت پروتکل ها