مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-17سياسي

آمادگی اورژانس کشور جهت همکاری در انتقال مجروحین و مصدومین حملات رژیم صهیونیستی


رییس سازمان اورژانس کشور در نامه ای به وزیر بهداشت برای اعزام تیم های فوریتهای پزشکی و درمانی جهت کمک به مصدومین و مجروحین حملات رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

- رییس سازمان اورژانس کشور در نامه ای به وزیر بهداشت برای اعزام تیم های فوریتهای پزشکی و درمانی جهت کمک به مصدومین و مجروحین حملات رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه دکتر پیرحسین کولیوند به وزیر بهداشت به شرح زیر است: دفاع از مظلوم، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است.

دفاع از مظلومین؛ نقطه عطف وتجسم تاثیر شگرفت ولایت در به حرکت درآوردن توده های عظیم فکری مردم در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

امروز پس از گذشت بیش از 23 سال اقدام هوشمندانه حضرت امام (ره) در ایجاد وحدت و اراده ملی و تمرکز بر ظلم ها و جنایت های غده سرطانی اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین بر کسی پوشیده نیست به طوریکه اکنون حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

پرسنل فوریت های پزشکی با اذعان به این که مقاومت ملت فلسطین به ویژه جوانان فلسطینی و فریادهای مسلمان و آزادگان جهان در آینده ای نه چندان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس کشور جهت همکاری در انتقال مجروحین و مصدومین حملات رژیم صهیونیستی

آمادگی اورژانس کشور جهت همکاری در انتقال مجروحین و مصدومین حملات رژیم صهیونیستی