مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-17سياسي

دفتر تحکیم وحدت: صدا و سیما مقدمات انتخاب آگاهانه را برای مردم فراهم کند


دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای به رییس ستاد انتخابات صدا و سیما ضمن ارائه پیشنهادی برای برنامه های انتخاباتی تاکید کرد: رسانه ملی به عنوان نماینده ملت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای به رییس ستاد انتخابات صدا و سیما ضمن ارائه پیشنهادی برای برنامه های انتخاباتی تاکید کرد:  رسانه ملی به عنوان نماینده ملت، به انتشار میزان پایبندی هر کاندیدا به شاخص های معین شده توسط شورای نگهبان بپردازد.

در نامه نامه دفتر تحکیم وحدت به رییس ستاد انتخابات صدا و سیما آمده است: در طی روزها و هفته های اخیر و با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری شاهد این هستیم که معدود برنامه های انتخاباتی سازمان صداوسیما حول مفهوم ارزشمند انتخاب آگاهانه شکل گرفته است.

این روند از یک جهت برای ما خوشحال کننده است که سازمان صداوسیما پس از سالها رکود گفتمانی یک گام به سمت دال مرکزی گفتمان مردم سالاری دینی حرکت کرده و مشارکت آگاهانه را به عنوان یکی از ارکان اساسی این گفتمان اصیل انقلاب اسلامی معرفی می کند اما از سوی دیگر نگرانیم که مفهوم آگاهی در تبیین و عملیاتی شدن ابتر بماند.

امروزه در کشور ما عام ترین و در دسترس ترین رسانه برای عموم مردم صداوسیما جمهوری اسلامی و همچنین بر طبق نظرسنجی ها و پایش های رسمی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تحکیم وحدت: صدا و سیما مقدمات انتخاب آگاهانه را برای مردم فراهم کند

دفتر تحکیم وحدت: صدا و سیما مقدمات انتخاب آگاهانه را برای مردم فراهم کند