مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-17پزشكي

کاهش نسبی آمار بستری و فوتی های کرونایی در البرز


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری، گفت: طی روز گذشته 12 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و 112 نفر نیز با علائم بیماری تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران که به در پی موج چهارم بیماری در بستر مجازی صورت گرفت، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز 27 اردیبهشت 1400،  112 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه با کاهش نسبی آمار مراجعین سرپایی همراه بوده ایم، افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 42 هزار و 489  نفر است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 859 نفر در مراکز درمانی بستری هستند، یادآور شد: از این تعداد، ابتلای  443  نفر به بیماری  کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است؛ آمار بستری ها در اوایل آغاز موج چهارم به بیش از هزار نفر رسیده بود.

به گفته این مقام مسؤول در 24 ساعت گذشته 12 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  3862 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی آمار بستری و فوتی های کرونایی در البرز

کاهش نسبی آمار بستری و فوتی های کرونایی در البرز