مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-17سياسي

بیگلری: 24 هزار نفر در کارآزمایی بالینی واکسن کرونا شرکت کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگلری در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه با اشاره به این که انستیتو پاستور ایران بیش از 100 سال قدمت فعالیت دارد، - رییس انستیتو پاستور گفت: بیش از نیمی از کشورهای دنیا هنوز به مردم خود واکسن تزریق نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگلری در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه با اشاره به این که انستیتو پاستور ایران بیش از 100 سال قدمت فعالیت دارد، گفت: این مرکز پس از راه اندازی تشخیص آزمایشگاهی کرونا در کشور با خودکفایی کامل به حوزه ساخت واکسن ورود کرد.

وی با اشاره به این که ایران در تشخیص کرونا کاملا خودکفا است، عنوان کرد: در حال حاضر ما علاوه بر علم تولید واکسن در بررسی کیفیت واکسن ها توانایی داخلی داریم.

رییس انستیتو پاستور با اشاره به این که ایران یکی از کشورهای پیشرو در تولید واکسن است، اظهار داشت: واکسن های ایرانی کرونا با نهایت دقت و امنیت تولید شده اند.

وی با اشاره به این که کرونا داروی درمانی ندارد، تصریح کرد: تنها راه قطع زنجیره ی شیوع کرونا تولید و تزریق واکسن است.

علیرضا بیگلری با اشاره به این که تمام کشورهای جهان در تامین واکسن کمبود دارند، توضیح داد: بیش از نیمی از کشورهای دنیا هنوز به مردم خود واکسن تزریق نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگلری: 24 هزار نفر در کارآزمایی بالینی واکسن کرونا شرکت کرده اند

بیگلری: 24 هزار نفر در کارآزمایی بالینی واکسن کرونا شرکت کرده اند