مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17سياسي

متوسط مرگ به بستری در موج چهارم کرونا نصف شد


در موج چهارم کرونا، متوسط کشوری میزان مرگ به بستری نسبت به موج سوم نصف شد؛ این هم ناشی از آن است که همکاران ما در یک سال گذشته به شدت ماهر شدند و موج چهارم با لطف خدا مدیریت شد.

- وزیر بهداشت گفت: در موج چهارم کرونا، متوسط کشوری میزان مرگ به بستری نسبت به موج سوم نصف شد؛ این هم ناشی از آن است که همکاران ما در یک سال گذشته به شدت ماهر شدند و موج چهارم با لطف خدا مدیریت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در ستاد استانی مقابله با کرونا در مشهد مقدس، ضمن تشکر از نهادهای همراه و همکار در مقابله با کرونا از جمله نیروهای بسیج به عنوان یار و همراه قدیمی و صمیمی به خصوص در طرح مزین به نام شهید والا مقام لشگر اسلام حاج قاسم سلیمانی، دستگاه های امنیتی و اجرایی، روحانیت، مردم و .

گفت: با همه سلول هایم باید از مردم عزیز سرزمینی تشکر کنم که در اوج تنگدتسی رعایتهای عظیم کردند؛ به عنوان مثال کسی که فقط یک دکه داشت و همه امیدش به درآمد از این دکه برای امرار معاش بود با درخواست ما دکه را بست، کسی که همه عمرش از یک کسب و کار جزیی اداره می شد و من چون کارگرزاده ام و می دانم که رنج معیشت برای خانواده ای که باید در شبانه روز کار کند تا آبرومندانه زندگی کند و امور معیشت بگذرد چقدر سخت است که برای یک ماه و چند هفته محل کسب و کار را تعطیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط مرگ به بستری در موج چهارم کرونا نصف شد

متوسط مرگ به بستری در موج چهارم کرونا نصف شد