مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17سياسي

عزم جدی نیروی دریایی سپاه؛ مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس


نیروی دریایی سپاه طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس عزم جدی خود برای تحقق شعار امسال را نشان داد.

- عزم جدی نیروی دریایی سپاه؛ مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس نیروی دریایی سپاه طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس عزم جدی خود برای تحقق شعار امسال را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه موفق شدند در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق را در پهنه خلیج همیشه فارس کشف و شناورهای حامل قاچاق را توقیف و به مقامات قضایی تحویل نمایند.

در عملیات های غافلگیرانه و با اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه، شناورهای حامل بیش از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف ،توقیف و به مقامات قضایی تحویل شده است.

رزمندگان دریادل ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا در یکی از این عملیات موفق به کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند ؛ همزمان با این عملیات، دریادلان ناو گروه ذوالفقار خارگ و پایگاه دریایی شهید رییسعلی دلواری( ره) بندر عامری منطقه دوم ندسا موفق شدند 130 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و شناورهای حامل، توقیف و به مقامات دریابانی و قضایی محلی تحویل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی نیروی دریایی سپاه؛ مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس

عزم جدی نیروی دریایی سپاه؛ مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس