مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17اقتصادي

75 زندانی جرایم غیرعمد درمازندران آزاد شدند/وجود 95 زندانی مهریه


زندانی جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان با پرداخت مبلغ بیش ازسه میلیارد تومان از محل کمک های مردمی آزاد شدند.

- ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه با کمک های مردمی 75 زندانی جرایم غیر عمد در مازندران آزاد شدند، افزود: علیرغم تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از فعالیت های تجاری وبه تبع شرایط سخت کرونایی، خوشبختانه شاهد کمک خوب خیرین در ماه رمضان امسال بودیم و زمینه آزادسازی 75 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان با دو میلیارد و982 میلیون تومان کمک های مردمی و560 میلیون تومان وام بلاعوض فراهم شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: توجه بیشتر خبرنگاران استان به موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تشویق مردم در فضای مجازی و رسانه های مختلف می تواند زمینه آزادسازی زندانیان واجد شرایط بیشتری را فراهم کند.

وی ادامه داد: تعداد 342 زندانی جرایم غیرعمد و 91 نفر صرفاً مهریه در زندان های استان هستند که برای آزادسازی این تعداد نیازمند کمک های مردمی هستیم و امیدواریم خیرین برای آزادی این تعداد از زندانیان همانند گذشته پیش قدم باشند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان با اشاره به آیات قران کریم؛ گره گشایی از مصائب و مشکلات هم نوع را از برترین حسنات دانست و افزود: لازم است با ترویج و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش این فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 زندانی جرایم غیرعمد درمازندران آزاد شدند/وجود 95 زندانی مهریه

75 زندانی جرایم غیرعمد درمازندران آزاد شدند/وجود 95 زندانی مهریه