مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-17سياسي

تعداد شعب اخذ رای جوانرود 86 شعبه است


86 شعبه برای انتخابات 1400 در شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 29 شعبه سیار و 57 شعبه ثابت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: هم اکنون هشت نفر در بیمارستان شهرستان بستری است که چهار نفر از آن ها ساکن جوانرود و دو نفر ثلاث باباجانی و مابقی هم مربوط به روانسر هستند.

وی با بیان اینکه جوانرود به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی است، گفت: انتخابات 1400 که سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است در شرایط خاصی همچون شیوع کرونا برگزار می شود که در این راستا اقدامات خاصی شکل گرفته است.

فرماندار جوانرود به بحث واکسیناسیون عمومی اشاره ای داشت و گفت: هشت مرکز(پنج شهری و سه روستایی) و دو مرکز تجمیعی در این راستا در نظر گرفته که در حال حاضر واکسیناسیون 75 ساله ها به بالا در حال انجام است.

وی در ادامه انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و افزود: امسال در دو بعد حساس انتخابات را داریم یکی در عرصه انتخابات پارلمان محلی که همان شورا است و متولیان بحث عمران و آبادانی توسعه شهر و روستا برای مدت چهار سال مشخص می شود وهمچنین در حوزه ملی انتخابات ریاست جمهوری را داریم که به هر میزانی که مشارکت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شعب اخذ رای جوانرود 86 شعبه است

تعداد شعب اخذ رای جوانرود 86 شعبه است