مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-17سياسي

تقدیر از شهدای مدافع حرم در نشست شورای شهر


تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور دو پدر شهید، از جمله برنامه های نشست امروز شورای اسلامی شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکصد و نود و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر امروز در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

یکی از مباحث مطرح شده در این نشست، لایحه اخذ مجوز توافق نامه فیمابین شهرداری و برخی تعاونی های مسکن و یا مالکان زمین های شهری بود که این توافق نامه ها بر اساس سهم 50 درصدی شهرداری و سهم 50 درصدی مالک به تصویب رسید.

در عین حال یکی از این توافق نامه ها بر اساس کاربری مسکونی زمینی واقع در محدوده شهرک شکوهیه و با توجه به اولویت توسعه شهری در این محدوده و سکونت حداقل 600 خانوار از خانواده کارگران در آن مطرح شد که با توجه به مباحثی مانند حریم دکل برق در این پلاک، تصمیم گیری نهایی درباره آن به نشست بعدی شورا موکول شد.

همچنین در این نشست، لایحه اخذ مجوز اصلاح تعرفه مصوب نحوه تمدید پروانه های ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

البته در این باره حسین اسلامی به عنوان یکی از اعضای شورا خواستار تفکیک بحث ریالی پروانه ساختمانی و بحث فنی آن شد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قم بر این باورند که بحث ریالی تمدید پروانه ها نباید فشار مضاعفی به شهروندان وارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از شهدای مدافع حرم در نشست شورای شهر

تقدیر از شهدای مدافع حرم در نشست شورای شهر