مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-17دانش

منصورفر: راه حل مشکلات کشور تکیه به نیرو های متخصص و نخبگان داخلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بررسی نقش پارک علم و فناوری در تحقق تولید، پشتیبانی ها، مانع زادیی ها با حضور غلامرضا منصورفر، - در همایش نقش پارک علم و فناوری در تحقق تولید، پشتیبانی ها، مانع زادیی ها ؛ منصورفر: راه حل مشکلات کشور تکیه به نیرو های متخصص و نخبگان داخلی است رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: یکی از مشکلاتی که کشور با آن رو به روست، تحریم است.

راهکار رفع این مشکلات مذاکره نیست؛ بلکه متکی شدن به نیرو های متخصص و نخبگان داخل کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بررسی نقش پارک علم و فناوری در تحقق تولید، پشتیبانی ها، مانع زادیی ها با حضور غلامرضا منصورفر، رییس پارک علوم و فناوری آذربایجان غربی از سوی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

مقوله حل مشکلات اقتصادی از دریچه علم و دانش مغفول مانده است در ابتدای مراسم سید محمود صفری، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: در برهه ای از زمان قرار داریم که دغدغه ی عمومی و اساسی مسئولان و مردم مسائل اقتصادی است و مردم طی سال های اخیر در ضیق معیشت و تنگای اقتصادی قرار گرفتند.

صفری در خصوص بیانه گام دوم انقلاب اسلامی که برگرفته از اندیشه امامین انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در پایان دهه چهارم انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصورفر: راه حل مشکلات کشور تکیه به نیرو های متخصص و نخبگان داخلی است

منصورفر: راه حل مشکلات کشور تکیه به نیرو های متخصص و نخبگان داخلی است