مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-17سياسي

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس می رود


تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه وارد فاز جدیدی شده است و بنابر گفته حسینی کیا، نماینده شهرستان سنقروکلیایی، طی هفته آینده تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

- سید جواد حسینی کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته موضوع تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مطرح و استاندار کرمانشاه نیز جهت پاسخگویی حاظر شدند که بدلیل قانع نشدن بنده و اعضای این کمسیون، طرح تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس وارد شده است.

وی با بیان اینکه نوبت طرح تحقیق و تفحص در هفته جاری و احتمالاً سه شنبه خواهد بود، افزود: وقتی بحث تحقیق و تفحص مطرح می شود، یعنی اشکالاتی وجود دارد و ما نیز برای رفع این اشکالات از اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه سه دلیل دارد تصریح کرد: دلیل اول توزیع ناعادلانه بودجه در سطح استان است، دوم مشخص نبودن محل هزینه کردهای بودجه است و باید مشخص شود که آیا مثلآ بودجه اشتغال در بخش اشتغال هزینه شده است یا نه و دلیل سوم مربوط به مسائل سیاسی و عملکرد بد استانداری در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس می رود

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس می رود