مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-17اقتصادي

3 هزار و 220 میلیارد تومان برای مقابله با بحران کم آبی اختصاص یافت


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کاهش بیش از 50 درصدی بارندگی در کشور بحران هایی ایجاد کرده است، گفت: امسال با همه محدودیت های دولت سه هزار و 220 میلیارد تومان به بحث تامین آب شرب و مقابله با کم آبی در حوزه کشاورزی اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین کلنگ زنی سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهر هفشجان گفت: کشور ما کشور پرحادثه ای است که اگر همه امکانات مدیریت بحران کشور را فقط به یک استان اختصاص دهیم باز هم مشکل خواهیم داشت.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: امسال میزان بارندگی در سطح کشور بیش از 52 درصد کاهش داشته که بحران هایی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با همه محدودیت های دولت سه هزار و 220 میلیارد تومان به بحث تامین آب شرب و مقابله با کم آبی در حوزه کشاورزی اختصاص پیدا کرد.

نجار با اشاره بروز خشکسالی کم سابقه در کشور اظهار داشت: یک هزار میلیارد تومان برای تسهیلات به کشاورزان پیشنهاد داده ایم.

  وی اضافه کرد: دو هزار میلیارد تسهیلات عشایری اختصاص یافته و  200 میلیارد تومان نیز بلاعوض به عشایر کمک شده است و همچنین یک میلیون دام نیز در جهت کمک به این قشر خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 220 میلیارد تومان برای مقابله با بحران کم آبی اختصاص یافت

3 هزار و 220 میلیارد تومان برای مقابله با بحران کم آبی اختصاص یافت