مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17پزشكي

حریرچی: به ازای هر ایرانی 2 واکسن داریم/ برای بالای 65 سال واکسن وارداتی موجود است


معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به واردات 2 میلیون و 400 هزار واکسن در روز گذشته و پیش بینی تزریق روزانه واکسن برای 500 هزار نفر در کشور، گفت: مردم نگران نباشند و برای تمامی ایرانیان و ساکنان کشور 2 واکسن در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی ایران مال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز شنبه در سراسر کشور 162 هزار واکسن تزریق شده و طی 2 هفته آینده میزان تزریق روزانه واکسن به 500 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به ایجاد 120 واحد واکسیناسیون در مرکز واکسیناسیون ایران مال به عنوان بزرگترین مرکز تجمعی، گفت: این مرکز با 240 نفر واکسیناتور فعالیت داشته و روز گذشته بیش از 4 هزار واکسن یعنی 2.

5 درصد واکسن تزریقی کشور در روز در این مرکز تزریق شده است.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به امکان توسعه این مرکز جهت تزریق روزانه 25 هزار واکسن بیان داشت: از مسؤولان این مرکز این مهم را در راستای کمک به مردم خواهشمندیم.

حریرچی ضمن اشاره به اینکه مردم نگران نباشند و برای ایرانیان و تمامی ساکنان کشور 2 واکسن پیش بینی شده است، افزود: این واکسن ها از محل تولید داخلی و واردات خارجی پیش بینی شده و سهم واکسن هیچ کس سوخت نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: به ازای هر ایرانی 2 واکسن داریم/ برای بالای 65 سال واکسن وارداتی موجود است

حریرچی: به ازای هر ایرانی 2 واکسن داریم/ برای بالای 65 سال واکسن وارداتی موجود است