مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17سياسي

توافقنامه تولید و تحویل هزار فروند پهپاد پیشرفته توسط وزارت دفاع به ارتش امضاء شد


توافقنامه راهبردی توسعه و ارتقای توان پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی ارتش امضا شد.

- توافقنامه راهبردی توسعه و ارتقای توان پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی ارتش امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، توافقنامه راهبردی توسعه و ارتقای توان پهپادی و تجهیزات منصوب بر آنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی ارتش امضا شد که بر اساس آن، در فاز نخست این توافقنامه، در مدت زمان کوتاهی، هزار فروند پهپاد توسط وزارت دفاع تولید و به ارتش تحویل می شود.

در آیین امضای این توافقنامه، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: امروز یک قرارداد بسیار خوب و مبارک با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

این قرارداد یک نقش اساسی در ارتقاء کمی و کیفی قدرت پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ایفا خواهد کرد.

وی افزود: لازم می دانم از باب شکر به درگاه خداوند و تشکر از مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر محترم دفاع یادآوری کنم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقنامه تولید و تحویل هزار فروند پهپاد پیشرفته توسط وزارت دفاع به ارتش امضاء شد

توافقنامه تولید و تحویل هزار فروند پهپاد پیشرفته توسط وزارت دفاع به ارتش امضاء شد