مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17فرهنگي

برندگان جشنواره ملی شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان اعلام شدند


معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و اجتماعی شهرداری مشهد از اعلام نفرات برتر سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و اجتماعی شهرداری مشهد از اعلام نفرات برتر سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان خبر داد.

نرگس شالچیان با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: این جشنواره سه سال متوالی توسط فراخوانی آغاز می شود و علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: در سال 1398 حدود 400 اثر، سال 1399 حدود 500 اثر و در سال جاری هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون گردشگری و زیارت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد درباره فرآیند داوری آثار، تصریح کرد: در مرحله اول از بین تمامی آثار ارسالی، 60 اثر به مرحله دوم راه پیدا می کند و در این مرحله شرکت کنندگان باید اثری را به صورت زنده اجرا کنند و پس از اعمال ویرایش های لازم این آثار در آپارات بارگذاری و تمامی مردم ایران می توانند به آثار مورد علاقه خود رای دهند و سپس آثار نیز به صورت تخصصی توسط داوران ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره ملی شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان اعلام شدند

برندگان جشنواره ملی شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان اعلام شدند