مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-17دانش

به ازای هر هفت دانشجوی علمی-کاربردی یک استاد داریم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: به ازای هر هفت دانشجو یک استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت دارد، در حالی که این نسبت در دانشگاه تهران 22 به یک است.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: به ازای هر هفت دانشجو یک استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت دارد، در حالی که این نسبت در دانشگاه تهران 22 به یک است.

این مهم باعث می شود در انتخاب اساتید آزادی بیشتری داشته باشیم.

محمد حسین امید در مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: تمامی مطالبات دانشگاه علمی کاربردی از بنیاد شهید کشور تا نیم سال اول سال تحصیلی 1400 وصول شده است و به زودی معوقات اساتید و مراکز پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اهداف تعیین شده برنامه اول راهبردی دانشگاه افزود: ساماندهی وضعیت مدرسین یکی از مهمترین اهدافی بود که بعد از سه سال کار شبانه روزی به نتیجه رسید و از 93 هزار مدرس، تنها 25 هزار نفر، مطابق با استاندارها و معیارهای بازتعریف شده در این طرح، فرصت همکاری با این دانشگاه را کسب کردند.

وی ادامه داد: از فراخوان های جذب مدرس در سال های 95، 97، 98 و 99 که بیش از 300 هزار نفر در آن ها شرکت کرده بودند، کمتر از 10هزار نفر پذیرفته شده اند که این امر بیانگر توجه ویژه دانشگاه به حفظ رسالت اصلی خویش در دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر هفت دانشجوی علمی-کاربردی یک استاد داریم

به ازای هر هفت دانشجوی علمی-کاربردی یک استاد داریم