مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-17سياسي

عزم جدی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاق سوخت سازمان یافته در خلیج فارس


نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس برای تحقق شعار امسال عزم جدی خود را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رزمندگان نیروی دریایی سپاه موفق شدند در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق شده را  در پهنه خلیج همیشه فارس  کشف و شناورهای حامل قاچاق را  توقیف و به مقامات قضایی تحویل نمایند.

این  عملیات ها که بصورت غافلگیرانه و در پی اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه صورت گرفته، بیش از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و شناورهای حامل سوخت توقیف  و به مقامات قضایی تحویل شدند.

رزمندگان دریادل ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا در یکی از این عملیات ها  موفق به کشف   150 هزار لیتر  سوخت قاچاق  شدند .

همزمان با این عملیات،  دریادلان ناو گروه  ذوالفقار خارگ و پایگاه دریایی شهید رییسعلی دلواری( ره) بندر عامری منطقه دوم ندسا موفق شدند 130 هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف و شناورهای حامل، توقیف و به مقامات  دریابانی و قضایی  محلی تحویل نمایند.

  مرحله دیگری از این عملیات ها را نیز رزمندگان غیرتمند منطقه پنجم ندسا رقم زدند، دریادلان منطقه دریایی امام محمدباقر(علیه  السلام)  در جنوب خلیج همیشه فارس با کشف 55 هزار لیتر سوخت قاچاق، شناورهای خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاق سوخت سازمان یافته در خلیج فارس

عزم جدی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاق سوخت سازمان یافته در خلیج فارس