مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-17سياسي

روابط عمومی ها باید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند


مدیر روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: مدیران روابط عمومی و خبرنگاران به عنوان عناصر جوان و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارند که باید به خوبی انجام شود.

- سرگرد محمد برزگر در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان یزد که به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی انجام شده است، با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی نقش مهمی در کسب موفقیت و همراه کردن مسئولان نظام دارند و باید این مهم را با برنامه ریزی مشخص و مستمر محقق کنند.

وی انعکاس تمام نمای عملکرد سازمان های مختلف را از جمله مهمترین رسالت مدیران روابط عمومی در هر سازمان یا اداره ای دانست و افزود: روابط عمومی ها با معرفی ظرفیت های سازمانی خود در حقیقت مدیریت استراتژیک افکار عمومی را در اختیار گرفته و بر روند تصمیم گیری های آن سازمان تأثیرگذار خواهند بود.

برزگر روابط عمومی ها را ابزاری قدرتمند و موثری در ایجاد زیرساخت های تحقق گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: مشاوره هدفمند و مطالبه گری منطقی، درست و به موقع از جمله رسالت های روابط عمومی هاست که می تواند زیرساخت های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها باید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند

روابط عمومی ها باید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنند