مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-17سياسي

همیاری گسترده برای تحقق اهداف سازمان ها هنر بزرگ روابط عمومی است


«سیدغلامرضا حسینی» عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد ایلامی در پیامی به شرح زیر روز روابط عمومی را تبریک گفت.

- ایسنا/ایلام سیدغلامرضا حسینی عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد ایلامی در پیامی به شرح زیر روز روابط عمومی را تبریک گفت.

روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان هاست.

نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها و جامعه هنر بزرگ روابط عمومی است.

ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.

همکاران خدوم روابط عمومی مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری گسترده برای تحقق اهداف سازمان ها هنر بزرگ روابط عمومی است

همیاری گسترده برای تحقق اهداف سازمان ها هنر بزرگ روابط عمومی است