مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-17سياسي

آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده با حضور در شهرستان بیجار و در مراسم کلنگ زنی 12 واحد مسکن مددجویان روستایی این شهرستان که با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه و مدیر بنیاد مسکن استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد مسکن در قالب تفاهم نامه هزار واحدی مسکن برای نیازمندان کردستانی با همکاری این نهاد و سپاه و بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه 200 هزار واحد مسکن در سطح کشور که 50 هزار واحد آن مر بوط به امسال است ساخته خواهد شد، افزود: در صورت نیاز و همراهی شوراها و دهیاران در قالب این تفاهم نامه ساخت بیشتر از هزار واحد نیز برای مددجویان کردستانی امکان پذیر است.

شیخی زاده گفت: علاوه برای این تعداد واحد مسکن روستایی سهمیه ساخت هزار واحد مسکن شهری نیز در برنامه داریم که امسال ساخت 250 واحد آن اغاز شده است.

وی ذکر کرد: در مجموع امسال 2500 واحد مسکن در قالب تفاهم نامه های مختلف و با همکاری سپاه، بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مستضعفان و از محل اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی

آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی