مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-17دانش

تکلیف دانشگاه ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست


رییس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی اعلام کرد: علی رغم بخشنامه قبلی وزارت علوم، هنوز تکلیف دانشگاه ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست.

- علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی گفت: امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی از 16 خرداد آغاز شده و تا 23 خرداد خواهد بود و با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تداخل ندارد.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات افزود: تا این لحظه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که امتحانات مجازی برگزار خواهد شد و یا اینکه حضوری خواهد بود.

رییس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی افزود: چون وزارت علوم قبلاً یک نامه داده و اعلام کرده بود به دانشجویان آمادگی بدهید که ممکن است امتحانات به صورت حضوری باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن وزارت علوم هیچ گونه بخشنامه ای در این خصوص ارسال نکرده، اما مصاحبه های متناقض و متفاوتی از مسئولان در این خصوص مطرح می شود که گاه عنوان شده امتحانات مجازی بوده و گاه عنوان شده مجازی نیست.

آهون منش افزود: بنابراین علی رغم بخشنامه قبلی که ارسال شده بود که به دانشجویان آگاهی دهید که ممکن است امتحانات حضوری باشد و مصاحبه های متعدد توسط مسئولان، هنوز تکلیف دانشگاه ها در نحوه برگزاری امتحانات مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دانشگاه ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست

تکلیف دانشگاه ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست