مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-17دانش

موفقیت ها در زیست بوم نوآوری به تصویر درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مریم فیروزی مدیرعامل شرکت خلاق سیمای جام فیروزه گفت: در این شرکت خلاق برای انواع ژانر ها مانند انیمیشن، - شرکت خلاق سیمای جام فیروزه با سه دهه برنامه سازی به شکلی ویژه موفقیت های زیست بوم نوآوری در کشور را منعکس کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مریم فیروزی مدیرعامل شرکت خلاق سیمای جام فیروزه گفت: در این شرکت خلاق برای انواع ژانر ها مانند انیمیشن، برنامه تلویزیونی، مستند، مسابقه، برنامه گفتگو محوری و دیگر برنامه های تصویری تولید می شود.

مدیرعامل شرکت خلاق سیمای جام فیروزه، افزود: به دلیل رشته ای که در آن تحصیل کردم، از همان ابتدا علاقه مند بودم تا بر روی موضوعات و سوژه های علمی تمرکز کنم و به همین دلیل توانستم در طول این سال ها برنامه های پرشماری در حوزه علم تولید کنیم.

در دهه 70، جمعی از پزشکان ایرانی موفق شدند تا روشی نوین در درمان نازایی به کار ببرند.

فیروزی همچنین بیان کرد: این روش در دنیا بی نظیر بود و ما از این دانشمندان گزارش تهیه کردیم و یک برنامه تولید کردیم، این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ها در زیست بوم نوآوری به تصویر درآمد

موفقیت ها در زیست بوم نوآوری به تصویر درآمد