مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-17سياسي

تحول روابط عمومی ها به واسطه فضای مجازی


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت از تحول روابط عمومی ها در ارتباط با دریافت کنندگان خدمات به واسطه فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی میرشاه ولد در یادداشتی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: روابط عمومی های سازمان ها در سال های اخیر به سمت و سوی تازه ای در حال حرکت هستند که می توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد.

تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذی نفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.

وی ادامه داد: تحول روابط عمومی ها مسیری ناگزیر در روزگار تحول رسانه ها محسوب می شود و این مسیر منجر به شفافیت بیشتر و ارتباط مؤثر با ذی نفعان می شود.

در نظام سلامت کشور و به خصوص در حوزه بیمه سلامت، یکی از مهم ترین اقدامات، اطلاع رسانی شفاف، به موقع و گسترده است تا بیمه شدگان بتوانند از آخرین تحولاتی که برای تسهیل امور بیمه شدگان انجام می شود، اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: اقدامات مؤثر سازمان بیمه سلامت برای تسهیل امور مربوط به بیمه شدگان، وقتی در مسیر صحیح اطلاع رسانی قرار می گیرد، منجر به تعامل بیشتر با ذی نفعان و ارائه دهندگان خدمات شده و همچنین بیمه شدگان نیز می توانند به موقع از این تحولات آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول روابط عمومی ها به واسطه فضای مجازی

تحول روابط عمومی ها به واسطه فضای مجازی