مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-17اقتصادي

افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در تبریز


شهردار تبریز از افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در این شهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به 60 پارک محله ای رسانده و بخشی از خدمات محله ای را در شهر تکمیل کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در این شهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به 60 پارک محله ای رسانده و بخشی از خدمات محله ای را در شهر تکمیل کنیم.

ایرج شهین باهر اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله ای صائب و ملا محمد فضولی و محوطه سازی ورزشگاه قدیمی باغشمال با اعتبار 575 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مسئله ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث 12 هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین بخش جنوبی شهر به نام ملا محمد فضولی است.

وی افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه ی فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.

شهردار تبریز با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله ای خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی - تفریحی و فضای سبزی که در این محل احداث شده است، مورد استقبال اهالی قرار گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در تبریز

افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در تبریز