مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-17اقتصادي

برگزاری برنامه های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی درچابهار


مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به شعار امسالِ روز جهانی موزه ها «آینده موزه ها؛ بازتوانی و بازاندیشی» از برگزاری هفت ویژه برنامه تخصصی ویژه هفته موزه و میراث فرهنگی در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به شعار امسالِ روز جهانی موزه ها آینده موزه ها؛ بازتوانی و بازاندیشی از برگزاری هفت ویژه برنامه تخصصی ویژه هفته موزه و میراث فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عدنان حسینی افزود: وبینار تخصصی و کارگاه های آموزشی شماره یک به صورت مجازی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وبینارهای تخصصی و کارگاه های آموزشی شماره 2 و سه نیز همزمان در ساعت 20 تا 21:30 دقیقه شامگاه یکم خردادماه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، ویژه برنامه تولید محتوا و معرفی مجازی آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری چابهار ساعت 9 صبح تا یازده یکم خردادماه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه پاکسازی محوطه آثار تاریخی و باستانی چابهار را در تاریخ چهارم خردادماه برگزار می کنیم بیان داشت: ساعت اجرای این برنامه هم هشت صبح تا یازده تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی درچابهار

برگزاری برنامه های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی درچابهار