مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-17ورزشي

به دلیل مشکلات مالی بسیاری از فعالیت هایمان متوقف شده است


رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء مشهد گفت: در حال حاضر به شدت مشکل کمبود حامی مالی داریم و به همین خاطر بسیاری از فعالیت هایمان متوقف شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء مشهد گفت: در حال حاضر به شدت مشکل کمبود حامی مالی داریم و به همین خاطر بسیاری از فعالیت هایمان متوقف شده است.

  حجت الله اسدی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان رضوی تاکنون عملکرد خوبی داشته و توانسته از رتبه 38 تا 40 در سطح کشوری به رتبه 10 در سال 98 صعود کند و در سال 99 نیز همین رتبه حفظ شد، اظهار کرد: تمام هزینه مسابقات، ورزش ها، اعزام، بیمه ورزشی و.

به عهده هیات است؛ درحالی که ما هیچ منبع درآمدی نداریم.

بارها به شهرداری نامه زدیم و درخواست کمک برای امکانات اولیه مثل معرفی سالن ورزشی کرده ایم، اما هنوز که هنوز هست بعد از مدت ها کمکی دریافت نکرده ایم.

به گفته رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء مشهد، حوزه فعالیت هیات شش بخش هموفیلی، دیابت، تالاسمی، ام اس، پیوند اعضا و همودیالیز را شامل می شود.

اسدی در خصوص رشته های ورزشی زیرمجموعه هیات عنوان کرد: تیراندازی، دارت، اسکواش، پتانک، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، دوچرخه سواری، دو و میدانی، فوتبال، فوتبال دستی و شطرنج، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل مشکلات مالی بسیاری از فعالیت هایمان متوقف شده است

به دلیل مشکلات مالی بسیاری از فعالیت هایمان متوقف شده است