مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-17دانش

راه اندازی موزه علم در دانشگاه تهران با کمک خیرین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در افتتاحیه اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور که در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد؛ - رییس دانشگاه تهران از راه اندازی موزه علم با کمک خیرین در این دانشگاه خبر داد و گفت: این موزه می تواند زنجیره موزه های دانشگاه را در حوزه های مختلف علم، فرهنگ، هنر، مهندسی و کشاورزی تکمیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در افتتاحیه اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور که در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد؛ گفت: به اشتراک گذاشتن دانش و بهره برداری از دیدگاه ها و نقطه نظرات ارائه شده، فلسفه برگزاری چنین نشست هایی است.

با فضای گفتمانی که در این شرایط ایجاد می شود، باید سعی کرد تا شبکه های سازنده گسترش پیدا کند.

امیدوارم که این کنفرانس با حضور فعال متخصصان ذیربط به نتایج مهم و ملموسی دست یابد، ما هم در دانشگاه تهران جهت تحقق اهداف چنین نشست هایی تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

وی افزود: حضور مسئولان و صاحب نظران قوت قلب و پشتوانه ای برای نتایجی است که در نشست های این همایش گرفته خواهد شد، البته امید دارم دستاورد های آن به مرحله اجرا درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه علم در دانشگاه تهران با کمک خیرین

راه اندازی موزه علم در دانشگاه تهران با کمک خیرین