مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-17فرهنگي

پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می شود


پویش «یک تجربه معنوی» به منظور ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی و کمک مومنانه توسط فرهنگسرای گلستان در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار خواهد شد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید رنجبریان، مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت تهران و رییس فرهنگسرای گلستان گفت: پویش یک تجربه معنوی با هدف دستگیری از نیازمندان، مهربانی با طبیعت، دیدار و معاشرت با سالمندان، صله رحم، ایثار و فداکاری و… برگزار می شود.

وی افزود: در این پویش شهروندان با انتشار یک تجربه معنوی در فضای مجازی بصورت نوشته، فیلم و عکس از ارتباط با خدا و انجام دادن کارهایی که حال دلشان را خوب کرده با هشتگ؛ #یک_ تجربه_معنوی در این پویش و مسابقه شرکت کنند.

شهروندان هم چنین می توانند آثار خود را به شماره 09025800388 در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت تهران درباره اختتامیه و جایزه برگزیدگان این پویش گفت: پویش یک تجربه معنوی تا یکم تیرماه مصادف با ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت و در پایان این پویش و مسابقه به 10 نفر از برگزیدگان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

رنجبریان در پایان از تمام شهروندان تهران دعوت کرد با پیوستن به این پویش بزرگ، کمک کنند تا هر چه بیشتر و بهتر این همدلی و مهربانی که نیاز اصلی امروز جامعه ما هست در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می شود

پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می شود