مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-17دانش

لطیفی: آخرین وضعیت اسکان در خوابگاه های دانشگاه علامه


لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت اسکان در خوابگاه ها با توجه به شرایط فعلی تهران گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه علامه در خصوص وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه ها توضیحاتی را ارائه داد.

لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت اسکان در خوابگاه ها با توجه به شرایط فعلی تهران گفت: تعداد دانشجویانی که آماده دفاع از پایانامه هستند و درخواست آن ها مورد تایید دانشگاه و دانشکده هاست، اسکان دادیم و دانشجویان خارجی نیز در حال حاضر در خوابگاه حضور دارند.

وی افزود: با توجه به روند واکسیناسیون که در کشور در حال انجام است احتمالا برای مهرماه آموزش ها حضوری خواهد بود و خوابگاه ها نیز به حالت عادی خود برمی گردد.

لطیفی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته اسکان دانشجوی جدید در خوابگاه ممنوع بود و تا پایان ترم نیز درخواست جدیدی برای اسکان پذیرفته نخواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه اضافه کرد: اسکان فعلی تا اواسط تیرماه ادامه دارد و بعد از آن خوابگاه ها تخلیه خواهد شد که تعمیرات لازم انجام شود که برای مهرماه با شرایط جدید اسکان آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطیفی: آخرین وضعیت اسکان در خوابگاه های دانشگاه علامه

لطیفی: آخرین وضعیت اسکان در خوابگاه های دانشگاه علامه