مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-17سياسي

فضای مجازی نقش مهمی برای ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات دارد


مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه فضای مجازی در ترغیب و ایجاد انگیزه به حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد، - ایسنا/کردستان مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه فضای مجازی در ترغیب و ایجاد انگیزه به حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد، گفت: باید افراد متعهد و متخصص این حوزه با جدیت به این مبحث ورود پیدا کنند و این میدان را به دشمنان نظام واگذار نکنند.

ماموستا اقبال بهمنی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار سال سرنوشت داخلی، اقتصادی، تمام برنامه های اجرایی در طول چهار سال در بخش های سیاست داخلی و خارجی در روز انتخابات تعیین می شود.

وی افزود: شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری و دشمنانی است که چهل سال برای ضربه زدن به کشور اسلامی ایران دندان تیز کرده اند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه عواقب عدم شرکت در انتخابات دامن گیر مردم خواهد شد، بیان کرد: با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را خود مردم رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: با حضور گسترده خود در انتخابات وفاداری و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام و ارزش های اسلامی را اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نقش مهمی برای ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات دارد

فضای مجازی نقش مهمی برای ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات دارد