مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-17فرهنگي

معرفی سه روستای فارس به جشنواره قرآنی کشور


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد که سه روستای محمدآباد استهبان، صحرارود فسا و باغ صفای سرچهان از این استان به جشنواره روستای قرآنی کشور معرفی شده اند.

- ایسنا/فارس رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد که سه روستای "محمدآباد" استهبان، "صحرارود" فسا و "باغ صفای" سرچهان از این استان به جشنواره روستای قرآنی کشور معرفی شده اند.

احمدرضا نداف بیان کرد: از استان فارس 12 روستا برای انتخاب روستای قرآنی کشور در سامانه ای که اعلام شده بود، ثبت نام کردند، اما پس از بررسی ها و امتیازبندی ها تنها سه روستای یاد شده انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، نداف با بیان اینکه برای انتخاب روستای قرآنی باید 37 شاخص را مدنظر قرار دهیم، گفت: انتخاب روستای قرآنی کشور دارای شاخص هایی است که در بخش های عمومی و تخصصی تقسیم بندی می شود.

شاخص عمومی شامل شهدا و ایثارگران روستا‏، علما و نخبگان فرهنگی و دینی، مساجد و حسینیه فعال، کتابخانه فعال و آثار علمی منتشر شده توسط اهالی روستا است.

نداف ادامه داد: شاخص های تخصصی سه دسته و شامل شاخص آموزشی و پژوهشی، شاخص تبلیغی و ترویجی و شاخص های کیفی هستند، در شاخص آموزشی و پژوهشی، برخورداری از مؤسسه و مرکز فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سه روستای فارس به جشنواره قرآنی کشور

معرفی سه روستای فارس به جشنواره قرآنی کشور