مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-17فرهنگي

افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز هم زمان با هفته میراث فرهنگی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز هم زمان با هفته میراث فرهنگی خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی تبریز و هم چنین فعالیت موزه های غنی و متنوع در این کهن شهر، به پیشنهاد وزیر محترم ارتباطات و فناوری نخستین خانه موزه تمبر ایران در خانه مجتهدی های تبریز به مناسبت هفته میراث فرهنگی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این که ایجاد خانه موزه تمبر ایران با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان محقق خواهد شد،گفت: خانه موزه تمبر ایران در خانه تاریخی مجتهدی ها که قدمت آن متعلق به دوره قاجار بوده و در بافت جهانی و تاریخی کهن شهر قرار دارد، طی هفته میراث فرهنگی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، رییس موزه ارتباطات و مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، وی اظهار کرد: در این خانه موزه تمبرهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز

افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران در تبریز