مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-17سياسي

عصر شعر «لاله های دشت برچی» با حضور وزیر فرهنگ افغانستان برگزار شد


عصر شعر «لاله های دشت برچی» به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز مکتب سیدالشهدای کابل، به صورت مجازی با حضور وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به دنبال حادثه تلخ تروریستی اخیر در افغانستان که به شهادت تعداد بسیاری از دانش آموزان دختر مکتب سیدالشهدای کابل منجر شد، شاعرانی از ایران و افغانستان و پاکستان همزمان با هفتمین روز شهادت این دانش آموزان در عصر شعر مجازی لاله های دشت برچی در سوگ لاله های پرپر مکتب سیدالشهدا گرد هم آمدند.

در این عصر شعر که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن شعرخوانی شاعران حاضر، تعدادی از اعضای کودک و نوجوان عضو کتابخانه های عمومی نیز در سوگ خواهران شهیدشان به شعرخوانی پرداختند.

* وزیر فرهنگ افغانستان: مقاومت و ایستادگی مردم افغانستان شرط اصلی پیروزی در این مصاف و نبرد نابرابر است محمد طاهر زهیر، وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان در ارتباطی ویدویی در این نشست، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری این نشست، طی سخنانی گفت: ملت شریف افغانستان روزها و روزگار سخت، دردناک و حزن انگیزی را می گذراند.

شرایطی بی نهایت دشوار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر شعر «لاله های دشت برچی» با حضور وزیر فرهنگ افغانستان برگزار شد

عصر شعر «لاله های دشت برچی» با حضور وزیر فرهنگ افغانستان برگزار شد