مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-17سياسي

اعلام موارد مجرمانه انتخاباتی در فضای مجازی


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا برخی از اقدامات مجرمانه فضای مجازی در ایام انتخابات را تشریح کرد.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا برخی از اقدامات مجرمانه فضای مجازی در ایام انتخابات را تشریح کرد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: بر اساس مواد مختلف قانون مجازات اسلامی، قانون مطبوعات و قانون انتخابات کشور انجام یکسری اقدامات در ایام انتخابات جرم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از افراد سودجو بخواهند با انجام اقداماتی در فضای مجازی آرامش و شور انتخاباتی را تحت تاثیر قراردهند، گفت: در همین راستا افراد و کاربران فضای مجازی باید بدانند که انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی علیه داوطلبان و سوء استفاده از تصاویر اشخاص برای تبلیغات برابر قانون جرم محسوب شده و امکان پیگیرد قانونی آن در فضای مجازی نیز وجود دارد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا ادامه داد: همچنین انتشار صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی نامزدها، دسترسی غیرمجاز و تخریب تارنماها و پست الکترونیکی نامزدهاو تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی نیز از دیگر اقدامات مجرمانه در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موارد مجرمانه انتخاباتی در فضای مجازی

اعلام موارد مجرمانه انتخاباتی در فضای مجازی