مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-17سياسي

روابط عمومی به مثابه روح فعالیت ها و رکن مهمی از عملکرد نهادها است


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان گفت: روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد نهادها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سروان پاسدار احسان صادقی طی پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد: بی تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاستگذاری های کلان نظام و درایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا که روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد نهادها تبدیل شده است.

* فعالان عرصه روابط عمومی هیچگاه در کار خود توقف نمی کنند در این پیام آمده است: روابط عمومی یک شغل نیست بلکه ویژگی اخلاقی و انسانی است و یک شوق اداری محسوب می شود چراکه تمامی فعالان در این عرصه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و آمیخته شدن آن با هنر و تفکر خلاق گام برداشته و در جهت اعتلای دستگاه خود هیچگاه متوقف نمی شوند.

این پیام می افزاید: کار روابط عمومی، کار دل است، در جریان اجرای یک مراسم وقتی همه آرام روی صندلی می نشینند و به چیزی جز برنامه ها توجهی ندارند، قلب شماست که با سرعت مضاعف در سینه می تپد و نگران لحظه به لحظه اجرای برنامه هستید و اینجاست که اگر عشق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی به مثابه روح فعالیت ها و رکن مهمی از عملکرد نهادها است

روابط عمومی به مثابه روح فعالیت ها و رکن مهمی از عملکرد نهادها است