مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-17اقتصادي

توسعه مراکز درمانی در نیروگاه و پردیسان قم


استاندار قم اجرای طرح توسعه و نوسازی بیمارستان الزهراء (س) را در منطقه نیروگاه ضروری دانست و بر بهره برداری هرچه سریع تر از بیمارستان مادر پردیسان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست پیگیری طرح توسعه بیمارستان الزهراء (س) با اشاره به تهدید کرونا طی 15 ماه گذشته اظهار کرد: خوشبختانه طی این مدت و با بهره برداری از چند مرکز درمانی مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی در استان وجود نداشت.

وی افزود: استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای توسعه مراکز درمانی و همچنین هماهنگی همه دستگاه های دولتی در این مسیر یک ضرورت است، ضمن آن که باید از کمک های خیرین سلامت نیز استفاده شود.

استاندار قم سپس سرانه استان را موضوع توسعه مراکز درمانی مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مناطق محروم قم از جمله نیروگاه و پردیسان در این موضوع در اولویت هستند.

سرمست همچنین گردشگری سلامت را از محورهای توسعه استان عنوان کرد و با بیان این که قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود یادآور شد: بیمارستان سازی و جذب متخصّصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق این هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان به موضوع راه اندازی بیمارستان مادر پردیسان اشاره و اذعان کرد: این بیمارستان باید هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراکز درمانی در نیروگاه و پردیسان قم

توسعه مراکز درمانی در نیروگاه و پردیسان قم